tisdag 8 maj 2012

Vårmys!

Idag på lunchen satt jag med några arbetskamrater i solen och myste. Gillar verkligen våren och att man får börja samla på sig D vitamin på allvar igen. Jobbdagen har varit bra, och hemma likaså. Nu ligger jag i badet och slappar. Gry sover och Nellie är med mamsen. Hoppas att allt går bra för lillasyster i USA, och att hon har hittat några löparskor till mig :). Jag har inte varit och sprungit sedan förra lördagen, då jag dragits.med en envis halssmärta. Men jag längtar  verkligen tillbaka till att få löpa och fortsätta gå ner i vikt. Jag har ju sagt runt 12kg kvar! Titta T2 jag bloggar. Jag hittade en app och so far verkar den va rätt smidig   :-). Nu ska jag slå på en film i badet en stund innan det är dags att gå och försöka få isäng Nellie Belly. Tjo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar