lördag 2 januari 2010

Nytt år!

Nu 2010.

Ett nytt år och en ny start. Sjukdomen har nu lagt sig och jag känner mig nästan helt återställd, bortsett från en del hosta.

Dagen har varit fylld av stress. Men efter mycket om och men så han vi med allt.

Först blev det bio, Avatar 3D.

Picko gillade den och jag tyckte det va en helt ok amerikansk film. Den va som den borde.

Efter detta så blev det lite Pizza från PizzaHouse innan vi drog oss över till Tea, med familj.
Där blev det en helkväll framför Super Mario Bros. 4 player, på WII.
Jag måste erkänna att jag tycker det är väldigt roligt spel.

Där blev vi kvar till midnatt och nu sitter jag här ensam i mörkret igen. Väntar på att jag ska bli trött och klar för sängen.

Har testat lite med inställningarna på bloggen, och har därför lyckats både byta bild och även ändrat temat lite granna. Förhoppningsvis till det bättre.

Funderar på om jag ska orka se Simpsons the Movie eller om jag bara ska lägga mig och vänta in nattens ljuva drömmar.

Vad det nu än blir så avslutar jag detta nu. Sov gott därute i vintermörkret.

Ps. Tack för snön, synd bara att det kom så inihelvette mycket. Gör om gör rätt! Ds.

Richard Marx - Hold on to the Night

1 kommentar:

  1. Tack för ikväll!

    Tänkte att jag måste testa kommentarsfunktionen nu =)

    SvaraRadera